4 تعمیر کامپیوتر در اصفهان پ$ارادایمهای آموزشی مختلف
اگرچه نیاز به این امر، آموزش برای توسعه مناسب در همه سطوح در سطح جهانی شناخته شده است (Kandpal and Broman, 2014)، یک بررسی گسترده نشان می دهد که وضعیت شیوه های آموزشی انرژی های تجدید پذیر رضایت بخش نیست زیرا آنطور که باید توسعه نیافته است. (Ciriminna و همکاران، 2016).برای موفقیت برنامههای آموزشی جدید انرژیهای تجدیدپذیر استفاده از فناوری آموزشی مدرن، در دسترس و کم هزینه حیاتی است (Kandpal and Broman, 2014)، که ادغام با دنیای هوشمند در حال ظهور را تسهیل میکند (Liu et al., 2017). در دهه گذشته تعمیر کامپیوتر در اصفهان پارادایمهای آموزشی مختلف از فناوری آموزشی انعطافپذیر و مدرن مانند برنامههای آموزشی آنلاین، به دلیل نیاز مبرم به آموزش در محل کار در زمینه انرژیهای تجدیدپذیر و رسیدن به یک مخاطب گسترده تر ابزارهای آموزشی مبتنی بر تکنیکهای پخش ویدئویی (Torres-Ramírez et al., 2014) و آزمایشگاههای مجازی و/یا راه دور ثابت کردهاند که ابزارهای قدرتمندی با مزایای زیادی هستند (فابرگاس و همکاران، 2011؛ چائو و همکاران، 2015)، عالی تأثیر علمی (هرادیو و همکاران، 2016) و قادر به گسترش دسترسی به علم و مهندسی است (کولول و همکاران، 2002). در بین تمام انرژی های تجدیدپذیر، انرژی خورشیدی فراوان ترین منبع انرژی است (پانوار و همکاران، 2011).
برچسب: ،